Wednesday 2 November 2011

Itulah Kenangan ( I )

Assalamualaikum semua , (^__^)
Diam tak diam , sudah lebih setahun sebulan saya belajar dekat UiTM . Rasa macam baru semalam je masuk sane . Sekarang , dah nak masuk sem empat . Cepat sungguh masa berlalu . Tiga sem lagi saya habis , InsyaAllah . Walaupun baru setahun dekat sini , dah macam-macam ilmu saya dapat . Bukan ilmu masa dalam kelas je, dekat luar kelas pun saya dapat . Dalam masa yang sama , banyak kenangan yang akan saya kenang sampai bila-bila .
Sebelum masuk UiTM , berdebar-debar juga . Bukan ape, takut takleh survive padahal umah dekat..hahaha..poyo je . First2 masuk je dah down . Maklumlah, orientasi . Kena la buli sikit2 dengan akak-akak OC (orientation committee) n abang-abang OC. Seminggu kot . Tapi nak buat macam mana , itulah kenangan !


Entry ni khas untuk classmate saya


Mase Part 1

This is my beloved classmate . Pic ni diambil mase mase mula-mula kenal . Budak-budak laki takde lagi mase nih. Alah..kalau ade pun macam la diorang nak amek gambar sekali kan ? :p



Okey ! Inilah hero-hero kami . Comel-comel kan ? Hahahaha.....pic ni pun diambil mase part 1 . Dari baju belang yang hujung sekali tuh , Hafiz , Haikal , Muzam , Amir and Fahmi . Tapi start part 2 Hafiz dah takde sebab dia sambung SPA . Tapi dia tetap kawan kami .


Ini pic mase first dinner . Tema dinner Back To School With Style . Memang style lah !


This is my classmate and my ex-roomate . Nama dia Nurul Fatihah . Panggil Teha je . Dia orang first saya kenal mase mule2 masuk UiTM dulu .

Ini pun classmate saya juga . Saya panggil dia Ida .


Haikal , sahabat saya yg paling comel (^__^) . Banyak bagi support . Thanks dude !

Ini pic mase lab . Jakun dapat pakai labcoat yg kononnya macam doktor ,hahaha!


Ini mase lab fizik ! Ohh...fizik..













Banyak sangat gambar . Nanti lambat loading pulak blog ni..hehehe...
See , banyak sgt kenangan saya dengan kawan-kawan saya . Manis and pahit semuanya ada . 

Dear my classmates ,


Mungkin aku masih belum kenal korang sepenuhnya . Geng-geng siswi duduk satu blok , tapi , aku tak . So , kadang-kadang , apa yang berlaku , apa yang terjadi aku tak tahu . Bukan aku tak nak ambil tahu , tapi, kesibukan aku yang mengatasi segala-galanya , sorry . Tapi , aku nak ingatkan korang , apa-apa pun yang terjadi , aku tak mungkin akan dapat classmate macam korang . Korang adalah the best . Biasalah kalau gaduh-gaduh tu . Sedangkan lidah lagi tergigit , inikan pulak kita sebagai manusia. Apa-apa pun , semoga ukhwah kita terus berpanjangan . 

2 comments: