Wednesday 2 November 2011

Selamat Hari Lahir Mama !

Assalamualaikum... (^__^)




2 November adalah hari ulangtahun mama yg ke-42 . Alhamdulillah.. Saya bersyukur kerana mama masih berada di sisi saya  dan seboleh-bolehnya , saya mahu dia ada bersama saya selama-lamanya . Sayang mama sangat-sangat . Semoga Allah memanjangkan umur mama supaya dapat melihat anak-anaknya berjaya . Semoga Allah murahkan rezeki mama dan semoga mama sentiasa dirahmati Allah . 


Serba sedikit tentang mama


Nama : Norsiah binti Din
Tarikh lahir : 2 November 1969
Tempat lahir : Pulau Pinang
Umur : 42 tahun
Pekerjaan : Suri rumah sepenuh masa
Status : Berkahwin ( dgn abah..ngeeee)
Bil. anak : 4 Orang
Tempat tinggal : Negeri Sembilan
Asal : Pulau Pinang




Ni lah mama ! Cantikkan mama saya ? hehe..saya je yang tak cantik ...hahaha.... Anyway , saya tak jemu untuk ucap yg saya sayang sangat kat dia . Sayang sangat-sangat-sangat ! (^__^)
She is my idol and my love !
I love u mama !
Saranghae eomma !
Saya sayang mama !




Yang comel ,
Anakmu  ('',)

No comments:

Post a Comment